Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

Be Happy.......επιτέλους!


Και ΝΑΙ, αποφάσισα να επιστρέψω στο blog μου και να γράψω 2 λέξεις για τη νέα χρονιά που ξεκινάει, μιας και έχουμε νέα κυβέρνηση (δηλαδή η παλιά είναι, δεν υπάρχει διαφορά), και κανούριους στόχους (βλέπε πρόγραμμα ΝΔ του 2004)!

Μπορώ να πω ότι έκλεψα λίγο χρόνο από τις υποχρεώσεις μου το καλοκαίρι και πήρα μια ανάσα, έφτιαξαν κάπως τα πράγματα στην προσωπική μου ζωή, και είμαι λίγο αισιόδοξη για το μέλλον (διότι δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω κι άλλο τον κατήφορο)!

Και θα έχω καλά νέα σύντομα και από την δουλειά μου, και από το σπίτι μου (που τον χρόνο που πήρε να φτιαχτεί, θα είχα κάνει 5 σαν κι αυτό αν τα έφτιαχνα μόνη μου). Και θα έρθει κι ο αγαπημένος μου μαζί, να κάνουμε μια νέα αρχή, να αφήσουμε πίσω τις παρεξηγήσεις και τα προβλήματα και να δημιουργήσουμε μια λαμπρή/ κοινή ζωή ΜΑΖΙ (συγνώμη αν ακούγομαι σαν πολιτικός αλλά με τόσες αναλύσεις τις ημέρες αυτές των εκλογών, κόλλησα κι εγώ με την γλώσσα που χρησιμοποιούν)!

Άντε βρε, μόνο χαμόγελα θέλω απο δω και πέρα να βλέπω, καλό χειμώνα να έχουμε και καλό κουράγιο στη νέα κυβέρνηση (παλιά είπαμε)! Στην τρίτη ευκαιρία καίγονται κι αυτοί...... ευτυχώς που διανύουν την δεύτερη ακόμα......

Συγχαρητήρια σε αυτούς που δηλώνανε πως δεν έχουμε κράτος και θα γυρίσουν την πλάτη στον δικομματισμό, πως θα απουσιάσουν από αυτές τις εκλογές, και ότι ζούμε με την χειρότερη κυβέρνηση ολων των εποχών!!! Να είστε καλά που στηρίξατε τα μικρά κόμματα, διότι η δεξιά θα έβγαινε με ποσοστό 60%!!!! Πάλι καλά.......

Και για όσους δεν άλλαξαν γνώμη για την ικανότητα της σημερινής κυβέρνησης και θέλουν να μας κυβερνήσει άλλα 4 χρόνια μήπως διορθώσει τα λάθη της, ένα έχω να ευχηθώ.............σε καλή μεριά (το bonus που εισπράξατε), περαστικά σας!

Και του χρόνου με υγεία αγαπητοί Ελληνάρες! Μην βγει όμως κανένας και κάνει παράπονα ξανά, γκρινιάξει και ουρλιάξει στα κανάλια, διότι βαρεθήκαμε να σας ακούμε! Σήμερα θα έπρεπε να είστε ΟΛΟΙ χαρούμενοι (ναι, σε σενα μιλάω που όλο κλαίγεσαι, αλλά ψηφίζεις αυτούς που κατηγορείς στα κρυφά)! Μπήκαν στη Βουλή 5 κόμματα, δεν μπορεί, κάποιο από αυτά θα σας αντιπροσωπεύει. Σε αυτούς λοιπόν να απευθύνεστε από δω και πέρα, όχι στην τηλεόραση. Λυπηθείτε μας! Θέλουμε να δούμε και λίγο ειδήσεις, του τύπου "τι γίνεται στον κόσμο, πώς πάει η υπερθέρμανση του πλανήτη".....

Κάντε μας την χάρη, τουλάχιστον για ΕΝΑ χρόνο να μην μιλάτε για προβλήματα, αυτά αφήστε τα στην Κυβέρνηση. Ας κάνουμε μια παύση από την μιζέρια μας και να χαμογελάμε πιο συχνά!
Ευχαριστώ.............προκαταβολικά!

1 σχόλιο:

Panos S. είπε...

Η ίδια κυβέρνηση νομίζει ότι θριάμβευσε, ότι δικαιώθηκε, ενώ πήρε 400.000 ψήφους λιγότερες (σχεδόν 4 ποσοστιαίες μονάδες κάτω από το 2004). Ας το νομίζει και καλή τύχη στους Έλληνες με την ίδια αυτή κυβέρνηση που αλαζονικά θριαμβολογεί και καλή τύχη και στους υπουργούς της που θα ψάχνουν μην τυχόν και κάποιος βουλευτής τους έχει φύγει στο εξωτερικό ή είναι κρεβατωμένος με πυρετό για να περάσουν τα νομοσχέδιά τους με 152 μόλις βουλευτές!!!

Τα μικρά κόμματα μεγαλώσανε αρκετά αλλά βγήκε πάλι η Δεξιά γιατί το ΠΑΣΟΚ έχασε! Οπότε να χαρείς είναι, ή να κλαις;

Έχεις πολύ δίκιο όταν επισημαίνεις το πόσο τα κανάλια προβάλουν ανθρώπους που ψήφισαν ΝΔ ενώ κλαίγονταν όλη την τετραετία! Θα συνεχίσουν υποθέτω να το κάνουν και να μιλάνε για τη ντομάτα και το αγγουράκι στις λαϊκές αντί της υπερθέρμανσης του πλανήτη!